Sunday, January 11, 2009

脑袋空白

我适着回头望几次,确认一下那个是不是你。天呀,是你也!!! 脑袋空白的我也不知所措,也不知如何回应。天呀,我当时腿真的软了!感觉真得很舒服,很舒服 真得很舒服!!是非常非常的舒服!!!

我不会追问你,也不想你回应我。我真的不想在这时候给你添麻烦。现在的我只想陪你一起度过难关。男女私情先放一旁,大事为重!

你要加油哦!我也会加油的!

2 comments:

  1. Hello. Hope it is not too late to join you all.
    K3n, no matter what you do, hope you are happy with your choices. Although I am far far away, I still will support you o.
    All the best!!

    ReplyDelete