Friday, January 9, 2009

生活习惯 (8。1。2009)




睡觉之前,看一看我们的照片和video,已成了我的生活习惯。每一次都令我怀念起当时的情景。。。 好甜,好甜,好甜~~

人,终是要向前看的。但偶尔也要翻开旧历史:
提醒自己不要再犯同样的错误,
提醒自己要变得更坚强,
提醒自己要自足,
提醒自己要更懂得更珍惜。

我相信人人都懂得这个道理,但有多少人真的能做到呢?

我们的故事真就这样成为了历史吗?我们的故事真的不能走下去了吗?我想有人看了这篇部落格,又想要揍我了---〉‘要我讲几次你才明白呀!’=)脑海里不停旋转的疑问,也将会成为我的生活习惯。就算有了答案,我的脑海里还是会不停的转转转。。。。。。

因为我希望哪一天的到来,会有不同的答案出现。

2 comments:

  1. i can do all of it...
    but sometimes there are other factors will make u let go about a relationship..even though u like it very much..
    who wan to 揍 u oh??i won't do like that..cos i never do like that to a girl..
    ok..although it will keep appear in ur mind and heart....
    waht i can tell u is..it just like a fire...if u did not keep putting the wood to it..then the fire will slowly become weaker and weaker..
    finally it will been put off automatically..
    just don think too much la..ok??
    thats why friend are needed in this world..
    they are use to accompany u when u are not happy..

    ReplyDelete
  2. erm comment ka haha.. very beautiful lo the view hahha.. i dunno chinese la haha..

    ReplyDelete