Friday, January 9, 2009

你也是这样想吗? (8。1。2009)



昨晚跟朋友聊了些。他说:‘分手后的男人,终会在分手后的两三个星期内跟你联络。他还是会跟你保持距离的关心你,问候你,陪着你。等到两三个星期后,他就会慢慢的离开你的世界。’(你也是这样想吗?)唉,听了这句话后,我正个人都呆起来了。我听了后还更心痛哦!仿佛你又要在一次的离开我。

心里有好多好多的话想要对你说哦!但我也不想因为我的放肆,而连不远处之好朋友都没的做。我会很珍惜这不远处之好朋友的名分。(你也是这样想吗?)也许,等到你有了第二春时,我会适着放下这名分吧!真的好期待你心中的那一个她,真得很想看到你心中的那个她,真的好想再看见你幸福的样子。

天空突然下起大雨来。我好喜欢下雨哦!它常常在我失落时陪我掉眼泪,它也可以陪我在雨中唱‘说好的幸福呢’。我要等到何时唱这首歌才会不落泪呢?

我们故事不能忘,太多的情节要发展,不要忘记,也许有一天缘分会。。。。。。距续。。。。。。

3 comments:

  1. ei...why so like wat i tell u at that night one..hey..that is my copy right lo..
    ya..maybe u will put down all ur hope to him when u saw he find another..
    i don hope that time u will cry again..but is hope him will always love his new partner..
    so that that time u can truthfully start ur new life again...and a new relationship..

    ReplyDelete
  2. CATHY,
    u la stupid!! don't act like me u know!! think before u say THOSE WORDS toward him.. if not i think he will become like me.. curing his pain all day long.. or u will become like me.. i know u both well!! always keep things inside ur heart.. DON'T STEP ON MY FOOTPRINTS!!

    ReplyDelete