Friday, January 9, 2009

不远处之好朋友 (7。1。2009)



今天下午突然下起大雨来,而我正在练习去唱k 的歌曲时(说好的幸福呢),自己也变得倾盆大雨了。

每一次想要刻意把自己搞得很忙,却弄得自己越想念你。一首首的歌曲,都能勾的起我和你的回忆。每一次想要当好你的不远处之好朋友时,却发现自己越来越爱你。你离我越远,我对你的思念和爱意就越强烈。这个不远处之好朋友真得不好当哦!

我还记得朋友说过,水平座的女孩一旦爱上了一个人,是很难摆脱这一段感情的。哎,我真得不希望这是真的!要不然我真得不知怎样去面对这段不可能的恋情了,就好像你说的我们是来自不同的星球的。虽然我还是不能够接受这‘结论’,但爱情是要两个人去维持的。 我不希望我的快乐建立在你的痛苦上。我很恨自己,为什么自己那么不争气呢?? 为什么终是为别人搞到自己这样呢??

有个的朋友问我:‘为什么你可以写出那么多字?’这个问题我以前也很想问写部落格的朋友。我现在终于明白,是因为心里的话不知该对谁说才在部落格里发挥的吧!

2 comments:

  1. ken2..love really need both beside to make it still going on..
    if one of the side cannot continue anymore..
    means the the love have to put a foot stop there jor..
    there are no only one person is wrong..actually are both side also got wrong..
    so don just blame urself..
    ya..now u are miss him...but let me ask u..will u still miss him like now after 10 years or more??
    i can tell u is time is the best cure for a broken heart..

    ReplyDelete
  2. at least i know i still love and miss him.. i don't know what will happen later or 10 years after this.. and i don't even care.. as long as i know what im doing right now.. but i appreciate ur comment and advices^^
    thanks anyway..

    ReplyDelete